02165240019

تابلو ترکیبی

 

تابلو ترکیبیدر حقیقت نوعی تابلو است که از ترکیب چند نوع متریال مختلف حاصل می‌شود. یکی از شیوه‌های متفاوت بودن در عرصه تابلوسازی با عنایت به حجم گسترده تابلو و متریال تابلوسازی ترکیب تابلوها با هم است که نورپردازی‌های متفاوت را خلق می‌کند. این نوع تابلوها معمولاً زیبایی خاصی به محل استقرارشان می‌دهند. به عنوان مثال ترکیب استیل و پلاستیک قدرت مانور نور و رنگ را بالاتر می‌برد و جذابیت و جلوه خاصی به تابلو می‌بخشد. همچنین یک تابلوی استیل در ترکیب با نور و رنگ‌های مختلف، وقار و درخشندگی می‌آفریند، مضاف بر اینکه با سود جستن از متریالی که تازه وارد بازار شده است، می‌توان جداره و کناره‌های تابلو را نیز با نور ترکیب نمود که در این حالت اثر بخشی آن نیز، مضاعف خواهد شد. نمونه دیگر ترکیب حروف لتر مکس است که به خاطر عدم عبور نور از لبه‌های آلومینیومی چلنیوم، ترکیب شدن لبه‌های پلکسی به همراه نواری از نئون را با متریال اصلی (چلنیوم) ضروری می‌سازد. همچنین اخیراً لبه‌های ساید پا به عرصه تابلوسازی گذاشتند که جلوه چلنیوم را دوچندان و کرده و از اطراف آن نیز نور پخش می‌کند.

اغلب مشتریان ترجیح می‌دهند به‌جای استفاده از یک سبک همیشگی، به تغییر و نوآوری در طراحی و ساخت تابلوی خود بپردازند تا از مزیت هر سبک و نوع تابلو در یک‌زمان و مکان استفاده کنند. امروزه با گسترش طراحی‌ تابلوها و ظهور متریال‌های مختلف مانند چلنیوم، تابلو پلاستیک، تابلو استیل، تابلو کامپوزیت، فلکسی  و...، می‌توان انواع تابلوها را باهم ترکیب کرد تا تابلویی لوکس و خاص متناسب باسلیقه مخاطبان به وجود آید.

 

مزیت تابلو دوبل و ترکیبی

اصطلاحا به تابلوهای تبلیغاتی یا تابلو سردر مغازه تابلو دوبل و ترکیبی گفته می‌شود احتمال اینکه طرح یا لوگوی مورد نظر به صورت عادی قابل ساخت نباشد یا بعد از ساخت آن چیزی نباشد که شخص انتظار آن را دارد، با این روش می‌توان انواع طرح‌های گرافیکی را به تابلوهایی با قابلیت ساخت تبدیل کرد. احتمال اینکه طرح شخص در هرجایی یا به هر صورتی قابل‌نصب نباشد، وجود دارد.

مطمئناً یکی از ویژگی‌های اصلی هر تابلو، نورپردازی و نحوه اجرای آن است. خوشبختانه می‌توان با انواع روش‌های ساخت تابلو، نورپردازی‌های گوناگونی را ایجاد نمود ازآنجایی‌که هر متریال مزیت و ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را دارد، با ترکیب آنها می‌توان به‌ نحو قابل ملاحظه‌ای جلوه تابلو را در نگاه مشتریان افزایش داد.

در این صورت از تمامی نورپردازی‌ها یا ترکیبی از مزیت‌های هر تابلو می‌توان استفاده کرد تا در این صورت، هم در روز و هم در شب تابلوی فروشگاه یا سردر مغازه جلوه و زیبایی متفاوتی داشته باشد.

رنگ بر دیدگاه مشتریان تأثیر بسزایی دارد و بدیهی است که استفاده از رنگ‌های مختلف می‌تواند تأثیر شایان ذکری بر انتخاب مشتریان بگذارد. اگر طرح به نحو احسن ترکیب‌بندی شود می‌تواند نماینده لوکس و خاص بودن تابلو در ذهن مشتریان، باشد. این تمایز باعث افزایش اعتبار و ارزش کسب‌وکار شده و مزیت‌های آن را در ذهن مخاطب تقویت ‌کند.

تبلیغات محیطی، بخشی از تبلیغات است و خلاقیت رکن اصلی تبلیغات، با ما خلاقیت، ابتکار، نوآوری و کیفیت را تجربه کنید.

 

 

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :