02165240019

تابلو روان فول کالر

تابلو روان رنگی، فول کالر یا تمام رنگی

 تابلو LED روان کاملترین و جدیدترین نوع این تابلوها هستند، تابلو روان رنگی، به نمایشگر LED تمام رنگی و یا تلویزیون شهری  ledهم معروف هستند. در ساخت تابلوهای تبلیغاتی مدرن از روش‌های زیادی استفاد می‌شود که یکی از این روش‌ها ساخت تابلو روان است که نمایشگری دیجیتال است و ماژول‌ها ایفا کننده نقش اصلی در نمایش دیجیتالی آن هستند. استفاده از ماژول در انواع تابلو تبلیغاتی دیگر به جز تابلو LED و تلویزیون شهری کاربردی ندارد. حالا ممکن است این سوال پیش آید که ماژول چیست؟ ماژول‌ها در واقع بلوک‌های LED هستند که قابلیت جداسازی و پیوند مجدد را دارند و با استفاده از یک کابل که فلت نام دارد به صورت سری در کنار هم قرار می‌گیرند و تشکیل تابلو LED را می‌دهند.

تابلو روان متشکل از  ماژول، منبع تغذیه، برد کنترل و فریم است. برد کنترلر تابلو روان وظیفه برنامه‌ریزی انیمیشن نمایشی در ساخت تابلو تبلیغاتی به روش LED را بر عهده دارد. نرم افزار تابلو روان بر روی کامپیوتر نصب می‌شود و کاربر به راحتی می‌تواند متن دلخواه خود را با فونت و رنگ مدنظر به نمایش درآورد. هر کنترلر حاوی یک پورت ورودی usb می‌باشد که از طریق آن می‌تواند به فلش متصل گردد. پس از طراحی انیمشن نمایشی متحرک توسط نرم افزار تابلو روان، فایل ایجاد شده را بر روی یک فلش کپی می‌کنند و با اتصال فلش به درگاه usb موجود بر روی برد کنترل فایل موجود در حافظه ذخیره شده و به اجرا درمی‌آید و یک قطعه به نام هاب وظیفه برقراری ارتباط بین فایل کنترلر و ماژول‌های LED را دارد که پس از کپی نمودن فایل در حافظه برد کنترل، می‌توان فلش را از usb جدا نمود.

رنگ ماژول

رنگ مهمترین مشخصه در تابلو روان است و برای انتخاب رنگ مناسب باید کمی در زمینه روانشناسی رنگ در تبلیغات آگاهی داشت. زیرا پس از نصب تابلو تبلیغاتی به عنوان تابلو سر در مغازه یا تابلو فروشگاهی و یا هر کاربری دیگر، رنگ تابلوی تبلیغاتی که جلوه خاصی را به تابلو می‌دهد در بالابردن اثر بخشی بصری رهگذران بسیار تاثیرگذار خواهد بود .به طور کلی ماژول‌های LED با در نظر گرفتن ساختار پیکسلی که دارند به سه دسته تک‌رنگ، سه‌رنگ و فول‌کالر تقسیم می‌شوند.

 

نظرات
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :